


Stały rabat dla Stałych Klientów


Gwarancja i serwis
Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta/dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami, produkt odbierzemy na nasz koszt. Przygotuj produkt do wysyłki, pamiętaj o:
- załączeniu karty gwarancyjnej (jeśli była wydana), zwróć uwagę na jej poprawne wypełnienie;
- załączeniu dowodu zakupu;
- wypełnieniu i załączeniu protokołu reklamacji (do pobrania);
- właściwym zabezpieczeniu produktu na czas transportu.
W przypadku kołowrotków szpule powinny być puste. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony na szpulach nawój.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami, uzgodnimy sposób odbioru przesyłki. Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji, kierowane do nas żądanie, datę stwierdzenia wady. W tym celu możesz skorzystać z druku protokołu reklamacji (pdf) - pobierz.
- W terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: turbocik@home.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 787603609: Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (szczegółowe informacje w Regulaminie Sklepu). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej.
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego).
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem.
Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Przygotowując zwrot możesz skorzystać z przygotowanego dla naszych Klientów gotowego rozwiązania, w tym celu skorzystaj z linku https://turbocik.pl/zwrot
- W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), w terminie do 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Wstrzymujemy zwrot płatności, do czasu otrzymania zwracanej rzeczy.
- Dołącz do przesyłki: paragon lub prześlij jego fotokopię, oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (poniżej link za pomocą którego pobierzesz formularz), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer rachunku bankowego, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy, lub inne jednoznaczne oświadczenie.
formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy - pobierz (pdf)