Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiada gwarancję producenta lub dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prześlij do nas reklamowany w ramach gwarancji sprzęt, wraz z dowodem zakupu, wypełnioną kartą gwarancyjną i opisem wykrytej wady (szczegóły przesłania towaru poniżej w zakładce Reklamacje). W przypadku kołowrotków szpule powinny być puste. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony na szpulach nawój.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu  i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami, uzgodnimy sposób odbioru przesyłki. Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji, kierowane do nas żądanie, datę stwierdzenia wady. W tym celu możesz skorzystać z druku protokołu reklamacji (pdf) - pobierz.
  2. W terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: turbocik@home.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 787603609: Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (szczegółowe informacje w Regulaminie Sklepu). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej.

Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego).

Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem.

Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.

Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia   rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), w terminie do 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności  dokonamy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Wstrzymujemy zwrot płatności, do czasu otrzymania zwracanej rzeczy.
  3. Dołącz do przesyłki: paragon lub prześlij jego fotokopię, oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (poniżej link za pomocą którego pobierzesz formularz), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer rachunku bankowego, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy, lub inne jednoznaczne oświadczenie.

         formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy - pobierz (pdf)   

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl